The beginning

◊Jag börjar med att säga: God dag/kväll/morgon- som man oftast gör när man introducerar någon till sej själv. Välkomna hit, till min lilla sida. Trevligt att ni klickat er hit [Svara gärna hur ni klickade er hit]. Jag är en tjej. På ganska många vårar enligt min åsikt. Om jag skulle nämna min riktiga ålder så skulle ingen ta mej på allvar, känns det som[Jag kan ha fel,förståts].
Jag älskar våren och fyller år på dess öjdpunkt [enligt mej]-alltså våffeldagen. En annan sak ni bör veta om mej är att jag älskar, verkligen älskar,regn. Det får mej att känna mej harmonisk och lugn.
Det var lite om mej, hoppas ni gillar min enkla blogg. Ses någon annan gång.◊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

RSS 2.0